Senior samostatný účetní

BREDCORP logo

O nás

Jsme mladá poradenská kancelář pomáhající podnikatelům v růstu. Klíčová je pro nás přesnost a moderní přístup. Nejsme korporát – lidé jsou u nás středobod, a to od zaměstnanců po klienty. Náš tým je malý, za to velice efektivní. Tvoříme s našimi klienty podporující a důvěryhodný vztah – a oni se spoléhají na naše doporučení.

V naší dceřiné účetní kanceláři hledáme zkušeného seniora na pozici samostatného účetního, abychom rozložili workload a připravili se na nové akvizice. Pokud se vyznáš v účetnictví, daních i mzdách, umíš pracovat samostatně a máš chuť do práce, jsi ten pravý kandidát.

Senior samostatný účetní

Nástup je možný od ledna 2026, a teď už podrobněji o tom, co od tebe očekáváme a co ti nabízíme.

Obsah práce

  • samostatné vedení účetnictví malých a středních firem
  • kompletní mzdové účetnictví (výpočty, odvody, komunikace s úřady)
  • kontrola vstupů a zaúčtování po juniorovi
  • příprava podkladů pro přiznání k DPH
  • závěrky a příprava podkladů pro daňové přiznání
  • uživatelské reporty na žádost klienta
  • aktivní spolupráce v týmu, vytěžování práce
  • komunikace s klienty (e-mail, telefon, osobně)
  • práce v účetním software Premier

Naše požadavky

  • nejméně tříletá praxe na pozici samostatného účetního
  • znalost podvojného účetnictví a výkaznictví
  • znalost českých účetních standardů, mzdových záležitostí a daňových zákonů
  • SŠ/VŠ odborné vzdělání
  • plusem bude druhý jazyk na komunikativní úrovni
  • samostatnost, proaktivní přístup, pečlivost, komunikativnost
  • jasnou vůli se učit
  • výhodou je zkušenost s účetním software Premier

Co nabízíme

  • HPP na plný i zkrácený úvazek (ať to dává smysl, ne méně než úvazek 0,7)
  • po zaučení pružnou pracovní dobu (pevně 10:00 až 16:00)
  • kontinuální vzdělávání a profesní růst (školení nejméně 7 dní ročně)
  • malý a mladý přátelský tým (samí chlapi), který tvůj přínos ocení
  • mzda adekvátně schopnostem a zkušenostem
  • stravenkový paušál
  • 4 týdny dovolené
  • krásná kancelář v centru Brna

Další krok

Neváhej nám zaslat svůj životopis, abychom tě lépe poznali. Pokud přidáš i jeden odstavec o tom, v čem ti nabídka sedí, budeme rádi. Nejpozději do 7 dnů od nás dostaneš termín na pohovor.

Přihlásit se můžeš přes pracovní nabídku na LinkedIn, nebo e-mailem. E-mail pro zaslání CV je kariera@bred.cz.

Těšíme se!

Naše služby

Poradenství

Pomůžeme Vám podívat se na podnikání jinak. Společně nastavíme jasný směr a konkrétní kroky vedoucí k efektivnějšímu fungování a dlouhodobé stabilitě..

Účetnictví

Vedení účetnictví je naše hlavní specializace. Pracujeme pečlivě, přehledně a v souladu s aktuální legislativou. Naším cílem je, aby účetnictví nebylo zátěží, ale spolehlivým podkladem pro Vaše rozhodování.

Realitní zprostředkování

Zajistíme kompletní servis při koupi, prodeji nebo pronájmu komerčních i rezidenčních nemovitostí. Společně s našimi partnery v oblasti práva se postaráme se o hladký průběh celé transakce od prvního kontaktu až po podpis smluv.

Spojme se

Teď přichází čas si vyměnit kontakty.

Pobočka Brno (headquarters)
třída Kpt. Jaroše 13, 602 00 Brno
Telefon: +420 534 534 521

Pobočka České Budějovice
Hroznová 11, 370 01 České Budějovice
Telefon: +420 399 499 281

E-mail: hello@bred.cz
Datová schránka: ybws5du

Fakturační adresa
BREDCORP, s. r. o.
IČO: 174 62 916
Lidická 701/21, 602 00 Brno, Česká republika